אם אתה מנהל עסק, עליך לדעת על בדיקות האזנה כדי להגן על משרדך מפני תוכנות ריגול. אם אינך מודאג מכלי ריגול, עליך להסתכל על המתחרים שלך. הם יכולים לנסות להקשיב לדיון העסקי שלך ולנצל את המידע על הלקוחות והעסקאות העסקיים שלך.

בדיקות האזנה

על מה המבחן הזה?

זהו מבחן איתור שמטרתו למצוא תוכנות ריגול, אם יש כאלה. אם במשרד שלך שורצים כלי ריגול, הבדיקה תחשוף את המכשירים שהוצבו כדי להאזין לשיחה שלך. אתה יכול לקרוא לזה משרד חקירה שייתן צ’יט נקי לעובדים שלך, אם שום דבר חשוד לא יתאושש מסביבת העבודה.

listing test

כיצד לבצע את הבדיקה?

אם אתה חושב שאתה יכול לאתר כלי ריגול בזמן ניקוי סביבת העבודה אתה טועה. הדבר הראשון שעליך להבין הוא הגודל, התכונות והפונקציונליות של כלי הריגול. המכשירים הללו כל כך קטנים שהם יכולים להימחק ללא עיניים מעיניים עירומות. כמו כן, קשה לאתר תוכנות ריגול עם כלי איתור הקיימים בשוק. תזדקק לעזרה של מקצוען לאיתור תוכנות ריגול.

מיהו האדם הנכון לבצע את הבדיקה?

יהיה עליך לשכור בלש פרטי לביצוע המבחן. למרבה המזל ישנם בלשים רבים המספקים שירות לבדיקת רוגלות לעסקים. והבלשים הללו זמינים באינטרנט. יש להם אתרים שהם משתמשים בהם כמשרדים מקוונים. אתה יכול למצוא את הבלשים באופן מקוון ולהשוות בין השירותים למחירים שלהם.

איך אדע שהמכשירים שנחשפו במשרדי הם תוכנות ריגול?

בלש יעשה בדיקות טכניות במשרד שלך. הוא היה משתמש בציוד כדי למצוא מכשירי האזנה ולהסביר פונקציונליות ותכונות של המכשירים שנמצאו. כמו כן, הוא ינסה לאתר את מקור הכלים. לבסוף, הוא יסיר את הכלים מסביבת העבודה שלך.

מה יקרה אם יישתלו שוב כלי תוכנות הריגול?

אתה צריך לערוך בדיקות האזנה שוב ושוב. ממש כמו שמאבטחך עוקב אחר מבקר מאוד, אתה צריך לבדוק את משרדך כדי לוודא שהוא נקי מתוכנות ריגול. אתה צריך להשקיע בבדיקת כלי ריגול לאחר מרווח קבוע.

משרד חקירות

משרד החקירה שנקבע על ידי בלש פרטי היה נותן חוות דעת חסרת פניות לגבי תוצאות הבדיקה. תבוצע בדיקה יסודית של סביבת העבודה שלך כדי למצוא תוכנות ריגול ולהסרת הכלים, אם נמצאו כאלה.