מדוע עלי לערוך בדיקות האזנה במשרדי? — August 5, 2019

מדוע עלי לערוך בדיקות האזנה במשרדי?

אם אתה מנהל עסק, עליך לדעת על בדיקות האזנה כדי להגן על משרדך מפני תוכנות ריגול. אם אינך מודאג מכלי ריגול, עליך להסתכל על המתחרים שלך. הם יכולים לנסות להקשיב לדיון העסקי שלך ולנצל את המידע על הלקוחות והעסקאות העסקיים שלך.

בדיקות האזנה

על מה המבחן הזה?

זהו מבחן איתור שמטרתו למצוא תוכנות ריגול, אם יש כאלה. אם במשרד שלך שורצים כלי ריגול, הבדיקה תחשוף את המכשירים שהוצבו כדי להאזין לשיחה שלך. אתה יכול לקרוא לזה משרד חקירה שייתן צ’יט נקי לעובדים שלך, אם שום דבר חשוד לא יתאושש מסביבת העבודה.

listing test

כיצד לבצע את הבדיקה?

אם אתה חושב שאתה יכול לאתר כלי ריגול בזמן ניקוי סביבת העבודה אתה טועה. הדבר הראשון שעליך להבין הוא הגודל, התכונות והפונקציונליות של כלי הריגול. המכשירים הללו כל כך קטנים שהם יכולים להימחק ללא עיניים מעיניים עירומות. כמו כן, קשה לאתר תוכנות ריגול עם כלי איתור הקיימים בשוק. תזדקק לעזרה של מקצוען לאיתור תוכנות ריגול.

מיהו האדם הנכון לבצע את הבדיקה?

יהיה עליך לשכור בלש פרטי לביצוע המבחן. למרבה המזל ישנם בלשים רבים המספקים שירות לבדיקת רוגלות לעסקים. והבלשים הללו זמינים באינטרנט. יש להם אתרים שהם משתמשים בהם כמשרדים מקוונים. אתה יכול למצוא את הבלשים באופן מקוון ולהשוות בין השירותים למחירים שלהם.

איך אדע שהמכשירים שנחשפו במשרדי הם תוכנות ריגול?

בלש יעשה בדיקות טכניות במשרד שלך. הוא היה משתמש בציוד כדי למצוא מכשירי האזנה ולהסביר פונקציונליות ותכונות של המכשירים שנמצאו. כמו כן, הוא ינסה לאתר את מקור הכלים. לבסוף, הוא יסיר את הכלים מסביבת העבודה שלך.

מה יקרה אם יישתלו שוב כלי תוכנות הריגול?

אתה צריך לערוך בדיקות האזנה שוב ושוב. ממש כמו שמאבטחך עוקב אחר מבקר מאוד, אתה צריך לבדוק את משרדך כדי לוודא שהוא נקי מתוכנות ריגול. אתה צריך להשקיע בבדיקת כלי ריגול לאחר מרווח קבוע.

משרד חקירות

משרד החקירה שנקבע על ידי בלש פרטי היה נותן חוות דעת חסרת פניות לגבי תוצאות הבדיקה. תבוצע בדיקה יסודית של סביבת העבודה שלך כדי למצוא תוכנות ריגול ולהסרת הכלים, אם נמצאו כאלה.

כיצד מבצע חוקר פרטי בדיקות אבטחה? — June 17, 2019

כיצד מבצע חוקר פרטי בדיקות אבטחה?

מהו תפקידו ואחריותו של חוקר פרטי בעסק? הדבר הראשון הוא להבין על תפקידו. לדוגמה, הוא לא יכול לעבוד כמו עובד רגיל בגלל האחריות שלו לא יאפשר לו להיות חלק של צוות הליבה. הוא יישאר בחוץ כדי שיוכל לפקוח עין על כל חברי הצוות.

חוקר פרטי 

סיבות לשמירת בלש מחוץ למשרד

  • הוא היה נכנס למשרד רק כשהמשרד ריק כדי שיוכל לבצע בדיקות הקשבה ומעקב טכני אחר כדי לאתר ולפרק באגים.
  • עדיף שהוא עובד מבחוץ כדי שלא יהיה ידידותי עם העובדים הרגילים שאחד מהם יכול להיות רמאי.
  • אין טעם להפוך בלש לעובד שלך כאשר אתה רוצה שהוא לפקוח עין על אחרים.
  • תפקידו של בלש לא יאפשר לו לעבוד מבפנים. הוא עלול להיות חשוף וכל התוכניות שלו יכול להיות פומבי.
  • בלש לא יכול לעבוד כמו עובד, כי תפקידו ואחריותו הם לעקוב אחר העובדים.

איזה בלש אתה צריך לשכור ומתי הוא הזמן הנכון לבצע מעקב טכני על המשרד שלך?

אתה צריך לחפש בלש שירותי החברה למצוא את האדם הנכון לבדוק את המשרד שלך עבור באגים. החיפוש שלך יניב תוצאות מעולות כי יש חברות רבות המספקות שירותי מעקב הארגונית. אבל אתה צריך לעשות דעה על בלש רק לאחר בדיקת עבודתו. לדוגמה, אתה יכול לבקש המלצות לקוחות או לבדוק את המוניטין המקוון של חברות הבלשים כדי להפוך את דעתם עליהם.

43522961_1914122868669404_4684945653552381952_o

כמה אני צריך להשקיע על שירות הבלש הארגונית?

אתה תוצע שירות מלא במשך שנה אחת. לדוגמה, חברת בלשים היה לבצע מעקב במרווח קבוע במשך שנה אחת. כמו כן, תקבל שירות מוגבל או שירות מותאם אישית.

בואו להתאים אישית את שירות הבלש הארגונית

אתה יכול לבחור שירותים כמו מבחן הקשבה בשירות או שאתה יכול לכלול כל שירות אחר כמו מעקב מחשב. בדרך זו, אתה יכול בקלות לקבל את שירות החקירה שאתה צריך ביותר.

בדיקות האזנה

חוקר פרטי יהפוך ליועץ שלך. הוא יישאר מחוץ למשרד ויכנס למרחב העבודה רק כאשר הוא ריק. והעבודה שלו תהיה לפקוח עין על העובדים. אבל הוא צריך לשמור על תפקידו בסוד, כך שמבחן המעקב שלו לא יגיע לידיעת העובדים.

 

 

מה יכולה סוכנות החקירה לעשות לאבטחת נתונים? — May 10, 2019

מה יכולה סוכנות החקירה לעשות לאבטחת נתונים?

מהו הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות עבור אבטחת נתונים? ניתן להסתיר את המידע הרגיש באמצעות טכנולוגיית השעון. אבל זה לא מספיק כדי למנוע מאחרים מלהניח ידיים על מידע רגיש. קודם כל, אתה צריך לראות את האיום. זה מבחוץ. מתחרה קנאי יכול לנסות לפרוץ את השרת שלך.

אבל יש קצת צורך לדאוג להתקפה מבחוץ כי זה יכול בקלות להיות מנוגד עם השימוש בטכנולוגיה העדכנית ביותר. ישנן דרכים רבות למנוע מאחרים מציץ בשרת שלך. אבל אתה לא יכול למנוע מרגל פנימי מ הנחת הידיים על מידע רגיש. צריך להיות מנגנון לאבטחת מידע במחשב תל אביב כדי להגן על המידע הרגיש מפני היציאה.

אבטחת מידע תל אביב

חברי הצוות שלך, כולל מנהלים ומנהלים, יש גישה קלה למידע חיוני עבור העסק שלך. ואם אחד המנהלים או המנהלים הופך עוין, הוא יכול לדלוף את המידע שאתה רוצה להגן על המתחרים שלך. איך הייתם יודעים על העובדים שעברו נאמנות?

אם אתה סבור כי היית לוקח עזרה של עובדים נאמנים אז אתה מגביל את הכוח שלך. או שזה יהיה יותר טוב להגיד שאתה מסכן את העסק שלך. יש לזכור כי המדיניות שלך באמצעות עובד אחד נגד אחר יכול ליצור איבה בין העובדים. אבל אין נזק בשימוש בטכנולוגיה שיכולה לתפוס אנשים אדומים מסר.

43522961_1914122868669404_4684945653552381952_o

הדרך הטובה ביותר לשמור על עין הנשר על העובדים שלך היא להשתמש בטכנולוגיה בילוש. המטרה היא לנצח את האויב עם הטכנולוגיה שבה הוא משתמש. אתה יכול לשכור סוכנות חקירה עבור העבודה. הסוכנות תבדוק את המשרד שהוקם ובודקת את הקווים הדיגיטליים שחוצים את המשרד מבפנים וחוץ. הסוכנות תנקה את כל החרקים שנשתלו על ידי העובדים שלך.

סוכנות בלשים מנוסה יכולה לאתר בקלות את תוכנת SPYPHONE ישראל והיא יכולה לעשות את העבודה הזאת מבלי שיבחינו באיש. אפילו המטעים לא יידעו כי החרקים שנטע הוסרו. זה יהיה מבצע סודי.

אבטחת מידע

הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות עבור אבטחת נתונים היא לערב סוכנות חקירה בתפקיד. תן בלש מקצועי לנקות את המשרד שלך ואתה נשאר חופשי לעבוד מסביבת המשרד נקי שבו אין איום של מידע דליפה. זה ייתן לך שקט נפשי ולבנות את הביטחון העצמי שלך.

השלם את בטיחות המשרד שלך עם בדיקות תוכנה ריגול — April 8, 2019

השלם את בטיחות המשרד שלך עם בדיקות תוכנה ריגול

איך לשמור על סודות העסק שלך? יש לך נעול את המחשב וגם יש לך מצויד במשרד שלך עם מערכת מעקב high-end זה נותן לך אפילו את דוחות דקה של תנועות של העובדים שלך. אבל אם אתה לא בודק תוכנות ריגול עבור טלפונים, אתה עלול לאבד את הקרב.

בדיקת תוכנות ריגול לטלפונים

מה אם אתה בא לדעת כי הטלפון שלך הוא להיות ריגל? כל התקשורת שלך הודעות נרשמות ומעקב ואתה בא לדעת על ריגול בטלפון רק לאחר שאיבד מידע חיוני למתחרים שלך. אתה יכול לשנות את הטלפון, אבל רק לאחר לאבד את הקרב. שלה טוב יותר אתה רואה תוכנות ריגול בדיקות על ידי מקצועי לפני שיהיה מאוחר מדי.

אתה צריך לעשות קצת השקעה לשמור על סביבת העבודה שלך נקי היגייני. יש לך מעקב אלקטרוני כי רשומות תנועה פיזית של עובדים ומבקרים. אבל חסרים לך מעקב טלפוני. אתה יכול לראות את חברי הצוות שלך מדברים על הטלפונים שלהם; אתה יכול אפילו לקבל את מספרי הטלפון הם מדברים, אבל אתה פשוט לא יכול לעקוב אחר הטלפונים שלהם כי הם להיות spied על ידי המתחרים שלך.

43522961_1914122868669404_4684945653552381952_o

מתחרה יכול לשחד עובד ולבקש ממנו להוריד תוכנה סודית בטלפון שלו. העובד יתחייב לאחר שיוחד. הוא ימשיך לעבוד בתפקידו והמתחרה שהוא הבוס החדש שלו תנהל מעקב אחר סודותיך. אין שום דרך שאתה יכול לעקוב אחר העובד שלך לאן הוא הולך אבל אתה יכול לבדוק את הטלפון שלו עבור תוכנה סודית.

אם מודאגים לגבי עלות בדיקת שירות אז לשפוך את כל הדאגות שלך, כי היתרונות של שירות זה עולים על ההשקעה. אתה תשלם תשלום קטן עבור השירות, אבל תקבל ביטחון כי כל טוב. אתה לא צריך לפקפק באף אחד ואתה יכול להתמקד באופן חופשי את האנרגיה שלך על העבודה שלך.

בדיקות כנגד ריגול טכני

ישנן חברות רבות לעשות בדיקות נגד ריגול טכני ויחד את כל החברות הללו מספקים מגוון רחב של אפשרויות לבחירה. הבדיקה תתבצע בזמן המתאים כדי לקבל את התוצאות הרצויות ואתה צריך לערוך את הבדיקה במרווחי זמן קבועים.

בדיקת תוכנות ריגול עבור טלפונים צריכה להיות פעילות קבועה בדיוק כמו לשפר את הביטחון הפיזי של המשרד שלך. המאבטח שעומד בשער הראשי של המשרד שלך יכול לבדוק את העובדים והמבקרים, אבל הוא לא יכול לבדוק את הטלפונים שלהם. עבור בדיקות הטלפון נגד האזנה, אתה צריך עזרה מקצועית של חברת בדיקות מרגל.

מהו הערך של בדיקת תוכנות ריגול עבור טלפונים עבור העסק שלך? — March 11, 2019

מהו הערך של בדיקת תוכנות ריגול עבור טלפונים עבור העסק שלך?

מהו הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות עבור אבטחת מידע במחשב תל אביב? אם התשובה שלך היא קונה יישום אנטי וירוס מתקדם או שכירת חברת אבטחה Cyber ​​כדי לטפל באתר שלך אז אתה מסתכל רק בצד אחד של המטבע. זה מצב קשה כי הצד השני של המטבע פתוח להתעללות על ידי אחרים.

אבטחת מידע תל אביב

מה אתה יכול לעשות עבור בדיקת תוכנות ריגול עבור טלפונים? האם אתה יכול לשאול את העובדים שלך, עמיתים ואפילו שותפים עסקיים לתת לך לבדוק את הטלפונים שלהם ולוודא כי אין להם שום דבר שיכול לפגוע באינטרסים האישיים והמקצועיים שלך? והתשובה היא כן, אבל זה חייב להיעשות בצורה סודית.

בואו נדבר על הדאגה הראשונה שקשורה למערכת המחשב שלך

אז, יש לך חומת אש גדולה סביב המחשב שלך וגם יש לך מערכת אנטי וירוס גבוהה כדי למנוע כל התקפה על הנתונים המוגנים. אתה יכול אפילו לערב יועץ האבטחה הקיברנטי, אם אתה מרגיש צורך לשדרג את הגדרת האבטחה של מאגר הנתונים שלך. אבל אין ביטחון בעורף זה המשרד שלך.

43522961_1914122868669404_4684945653552381952_o

מצב אחד: מתחרה הצליח לשחד עובד כדי להשתיל באגים במערכת הדיגיטלית שלך כדי ליירט את כל השיחות, מיילים והודעות שבוצעו ללקוחות ושותפים עסקיים. האם אתה חושב כי אמצעי אבטחה מסורתיים יוכלו לזהות את זה באג?

מצב שני: עובד קנאי הצטרף לידיים עם מתחרה והסכים לספק מידע למתחרה באמצעות התוכנה העדכנית ביותר של טכנולוגיית המידע וכלים. האם אתה יכול לעקוב אחר הכלים האלה ואת העובד?

בדיקת תוכנות ריגול לטלפונים

אבל מצבים אלה לא נותנים לך את הזכות לבקש מהעובדים שלך להיכנע טלפונים וטלפונים ניידים לבדיקה. אם אתה באמת רציני לגבי העסק שלך אז אתה צריך למצוא דרך בטוחה לבדוק מה העובדים שלך עושים.

יש תוכנה לבדיקת תוכנות ריגול עבור טלפונים, אבל אתה לא מסוגל להריץ את התוכנה. אתה צריך מומחה שיכול לבצע בדיקה ביטחונית על העובדים שלך ולוודא שהכל בסדר ועל מנת.

כמו כן, אתה לא צריך לעזוב את מערכת המחשב שלך לחסדיהם של העובדים שלך שיכולים להפוך עוינת עבור ביצוע רווח מהיר מהמתחרים שלך. חברת ריגול יכולה להציע אמצעים לאבטחת מידע במחשב תל אביב. צעדים אלה יסייעו באיתור באגים ומרתיעה את העובדים מלעשות כל דבר שפוגע במשרדיך ובעסק שלך.

מהי בדיקת תוכנות ריגול ואיך זה מועיל לחברות? — February 8, 2019

מהי בדיקת תוכנות ריגול ואיך זה מועיל לחברות?

לוחמה כלכלית הגיעה לרמה הבאה שבה עסקים משתמשים בטכנולוגיה כדי לרגל על ​​המתחרים. העובדים כיום הם שוחד להעביר באגים המאפשרים צפייה של מסמכים מכריעים והאזנה שיחה עסקית חשובה. זה לא חוקי לרגל על ​​אחרים, אבל יזמים עושים את זה. והדרך היחידה למנוע מאחרים ריגול על המשרד שלך היא להשתמש בדיקות תוכנה מרגל.

43522961_1914122868669404_4684945653552381952_o

העולם הפך לשוק גדול יותר וכל אחד כולל אנשים מתנהג כמו חברות חברות. זמינות מהירה של ציוד ריגול טכני יש עוד יותר מחמירות את העניין. או מוטב לומר כי קידום טכני בטכנולוגיה סיפקה לחברות הזדמנות לרגל על ​​אחרים.

בואו להבין את הטכנולוגיה מרגל עם דוגמה

“באג ממוקם בטלפון שלך אבל אתה אף פעם לא יודע על זה. באג לא משתרע על מסך המחשב או דף הבית, אבל זה תמיד פעיל. בכל פעם שאתה מקבל שיחה, האדם ריגול על תקבל הודעה. באג יכול להיות מוגדר עם אתר אינטרנט או שזה יכול להיות חלק מרגל גדול ברשת. הבאג יאפשר המטפל שלו לגשת לנתוני הטלפון שלך, כולל הודעות טקסט, מספרי טלפון וכל מה שיש לך בטלפון ”

איך אני יכול לדעת כי המשרד שלי הוא להיות ריגל על ​​ידי המתחרים?

כאן אתה צריך להיות זהיר מאוד על המתחרים שלך. אם אתה מוצא כי המקביל שלך יש מידע מוקדם של האסטרטגיה העסקית שלך, אתה צריך להיות ערני. הגיע הזמן להסתכל פנימה ולמצוא את החרקים. אתה צריך מיד ליצור קשר עם החברה מרגל ולבקש ממנו לעשות בדיקה היגיינה של המשרד שלך כדי לוודא שזה באג חינם.

כמה עולה השירות לזיהוי מרגלים?

חברת הטכנולוגיה מרגל הוא בחינם לחייב כל סכום עבור השירות שלה, אבל אתה יכול לבחור לחנות סביב כדי למצוא את הטוב ביותר במחיר הזולה ביותר. כאשר אתה רוצה לדעת אם המשרד שלך הוא ללא באגים, אתה יכול להסתמך על בדיקות תוכנה spspy. זה רק דרך שמאל כדי לוודא שאתה בטוח 100% בלוחמה הכלכלית העזה עם המתחרים שלך.

ציוד ריגול טכני קשה לחשוף אבל יש חברות שיש להם את הכלים שיכולים לראות את הטכנולוגיה מרגל. החברה היתה עושה בדיקת היגיינה ולגלות את הבאגים ריגול בטלפון, במחשב ובכל מקום. כאשר נחשף, באגים ניתן להסיר בבטחה ממערכת המשרד שלך.

למידע נוסף אנא בקרו באתר האינטרנט שלנו: www.bugsweep.co.il

Design a site like this with WordPress.com
Get started